Як створити простір для продажу: дизайн інтер'єру магазину одягу

21.01.20 - 07:01

Величезна конкуренція спонукає власників магазинів одягу інвестувати в обладнання приміщення і створення унікального та функціонального дизайну інтер'єру. Намагатися вирішити це питання своїми силами не варто, оскільки необхідно врахувати закони маркетингу, мерчандайзингу та сучасні тенденції в дизайні інтер'єру.

Тому краще одразу звернутися до професіоналів в сфері дизайну комерційних приміщень. За посиланням https://partner-design.com.ua/ua/duzayn-interery/dizayn-magazinu/ можна ознайомитись з роботами команди дизайнерської студії Partner Design та отримати консультацію спеціаліста.

undefined

Інтер'єр магазину одягу: чи варто інвестувати в редизайн приміщення?

Чому інвестиції в оновлення інтер'єру магазину швидко окупаються? Ось декілька причин:

  • зростає число постійних клієнтів;
  • формується лояльне ставлення до бренду;
  • збільшується тривалість перебування клієнтів в магазині;
  • зміцнюється імідж бренду та магазину.

Завдяки цьому в магазині помітно зростають продажі та підвищується прибутковість. За спостереженнями спеціалістів в сфері дизайну комерційних приміщень, власники магазинів, що вирішили зробити реновацію дизайну (та зробили це грамотно), отримали чудовий результат – зростання продаж на 20-30% уже в перші місяці.

undefined

Простір для ефективних продаж: основні елементи дизайну магазину одягу

Комерційна нерухомість починає «продавати» вже своїм фасадом. Лаконічне та стильне оздоблення вітрини, красиво оформлена назва та логотип бренду, поєднання основних кольорів фірми, правильно підсвічені фасади – все це формує зацікавленість.

Що ж відіграє важливу роль в організації грамотного простору в самій торговій залі:

  • Зонування приміщення. Професіонали у сфері дизайну знають, як створити ергономічний простір та правильно розташувати меблі в торговій залі. Вхідна зона повинна бути обов'язково вільною щоб споживач міг відразу охопити поглядом більшу частину магазину. Майже всі покупці йдуть по правій стороні торгового залу, а найбільш «гаряча» зона – на рівні очей. До «гарячих» точок також відноситься і зона каси, де більшість людей замислюються, чи все вони купили – тут часто розміщують товар для імпульсивних покупок: прикраси, окуляри, хустки, рукавички, шкарпетки та різноманітні аксесуари.
  • Фірмовий стиль магазину, наприклад, брендові кольори чи логотип компанії, можна використовувати як акценти. Один із сучасних трендів дизайну комерційних інтер'єрів – вишукана простота, спокійні відтінки з елементами брендового стилю в якості яскравих акцентів. Обирати стиль інтер'єру для магазину одягу слід з урахуванням асортименту та цільової аудиторії. Якщо в магазині продається жіноча білизна, можна використати елементи стилю прованс або рококо. Для офісного одягу підійде класичний інтер'єр, а для молодіжного спортивного – яскравий авангард, лофт чи поп-арт. Етнічні аксесуари ручної роботи підкреслить розкішний марокканський стиль.
  • undefined


     

    • Колір впливає на емоції – в дизайні магазинів це варто використовувати по максимуму. Певні колірні рішення дозволяють спонукати споживача до певного вибору або приводити його в необхідну точку простору. Досягти такого ефекту можна, чергуючи теплі і холодні відтінки, а також обираючи певні кольорові поєднання. Холодні кольори підштовхують до швидкої покупки, а теплі – створюють затишок, «запрошують» затриматися та детальніше ознайомитись з асортиментом.
    • Освітлення (технічне і декоративне), аромати і запахи, музичне оформлення «продають» потрібні емоції і настрій, створюють певну атмосферу, тож цим деталям теж варто приділити увагу. Яскраве освітлення стимулює активні дії, приглушене – розслаблює. Холодний синій спектр світла стимулює логічні процеси мозку, а тепле світло (червоний спектр) «включає» емоційність людини.

    undefined

    Створити ефективний простір для продажів самостійно, з урахуванням всіх складових, – трудомістка, а найчастіше і непосильне задача. Окрім зазначених вище факторів, необхідно врахувати ще чимало інших деталей: правильно обрати меблі та торгове обладнання, організувати примірочні та зону відпочинку, продумати розташування одягу за категоріями, оформити вітрину тощо.

    Оптимальне рішення – довірити розробку дизайн-проекту та його реалізацію досвідченим фахівцям у сфері комерційного дизайну. На офіційному сайті компанії Partner Design можна ознайомитися з портфоліо дизайнерської студії та відгуками клієнтів про успішно реалізовані проекти в Києві та інших містах України.

Подпишитесь на рассылку.